Turngala 5 maart a.s.

Beste leden en ouders,

Zoals al eerder gecommuniceerd houden wij op zondag 5 maart a.s. ons eerste turngala. Dit gala is ter vervanging van onze clubkampioenschappen. Wij nodigen jullie allemaal van harte uit om deze dag samen met ons te vieren in de gymzaal te Schimmert.

Het turngala is voor alle turnende leden die op deze manier laten zien wat ze allemaal kunnen.
Natuurlijk zijn familie van de turn(st)ers en de niet-turnende leden ook van harte welkom.

De gymzaal is open vanaf 9 uur. Op dit tijdstip verwachten wij alle deelnemers zodat zij zich kunnen klaarmaken en opwarmen.
Om 9:30 is dan de opening van het turngala. Wij verwachten dat we rond 13:00 uur klaar zijn met het turngedeelte.
Maar niemand hoeft dan naar huis, want wij zorgen voor een hapje en een drankje, zodat we samen nagenieten van een ochtend mooi en leuk turnwerk.

De turnende leden krijgen via de trainers het verzoek om zich voor het turngala op te geven. Op deze manier weten wij wie er allemaal komt en kunnen we de wedstrijd optimaal plannen.

Wij hopen jullie allemaal zondag 5 maart te begroeten in de gymzaal in
Schimmert.