Eeuwfeest programma 21 mei 2022

Onze vereniging bestaat 100 jaar!

Door de Corona pandemie hebben we dit feest in 2020 niet kunnen vieren.  Maar nu is het eindelijk zover.  Daarnaast zijn onderstaande jubilarissen actief in onze vereniging waarmee we dit feest willen vieren.

Leon Starmans – 25 jaar secretaris

Raymond Goossens -25 jaar voorzitter

Jos Lucassen – 60 jaar lid

Peter Frissen – 50 jaar lid

Maria Lahaije – 40 jaar trainer

Erwin Okkersen – 25 jaar trainer

Wij houden daarom  receptie op zaterdag 21 mei 2022 in café/zaal ’t Weverke , Hoofdstraat 77 te Schimmert. De receptie zal plaats vinden van 20:00 tot 21:00 uur.  Tijdens de receptie krijgt u de gelegenheid om de vereniging en onze jubilarissen te feliciteren.

Na afloop van de receptie volgt de presentatie van het jubileumboek en aansluitend een gezellige avond voor iedereen.

Wij nodigen u  van harte uit voor de receptie en om samen ons verenigingsfeest te vieren.

Voor onze leden hebben wij het volgende programma:

18:30 uur: Bijeenkomst met alle leden

19:00 uur: Presentatie van het jubileumboek voor de leden

19:30 uur: Interne huldigingen van jubilarissen

20:00 uur: Officiële receptie voor gasten, genodigden en belangstellenden

Vanaf 21:00 uur maken we er een gezellige feestavond van.

Wij verwachten alle leden om 18:30 uur bij de feestlocatie zodat we samen het feest kunnen starten. Ouders die met de kinderen mee willen komen zijn van harte welkom. En natuurlijk bepalen jullie samen hoe lang jullie blijven, maar we hopen dat dit zeker tot 20:00 uur is.

Vergelijkbare berichten