Corona stand van zaken

Het jaar 2021 is al bijna ten einde. Traditiegetrouw hielden we altijd een kerstwandeling op 27 december. Maar door de huidige coronamaatregelen was het niet mogelijk deze wandeling op de vertrouwde manier door te laten doorgaan. We stellen de wandeling dan ook uit naar een nader te bepalen moment in het voorjaar van 2022.

We hebben in 2021 nog diverse acties kunnen houden. Benadrukken willen we de Grote Clubactie en de Rabobank ClubSupport actie. We willen iedereen (kopers, verkopers en donateurs) van deze acties heel hartelijk bedanken voor hun bijdrage. Dankzij jullie hebben we mooie bedragen voor onze vereniging opgehaald.

We hopen, net als iedereen, dat we in 2022 weer de normale activiteiten en trainingen kunnen houden. De eerste activiteit is de jaarvergadering op vrijdag 11 maart 2022.  Maar nog belangrijker is ons eeuwfeest (100+2 jaar). Deze staat gepland op zaterdag 21 mei 2022. Op dit feest zullen we dan ons jubileumboek presenteren.

Ons eeuwfeest is vooral mogelijk gemaakt door de vele sponsoren. We bedanken hun voor hun geduld en zullen hun te zijner tijd natuurlijk uitnodigen voor dit feest.

We wensen eenieder een gelukkig en vooral gezond 2022 toe!

Met sportieve groet,
Het bestuur.