Sportzondag programma

Op zondag 18 september a.s. houden wij traditioneel onze sportzondag, een dag waarbij we de opening van een nieuw turnseizoen vieren met onze leden.
Dit jaar echter zullen wij dit feest groter maken ter ere van ons 100-jarig bestaan. In voorafgaande communicatie hebben wij jullie hier al over geïnformeerd.

Bij deze dan ook de uitnodiging om deel te nemen aan deze dag.
Hieronder volgt het programma:

10:15 uur: Alle leden in de gymzaal voor het aantrekken van het trainingspak
11:00 uur: Heilige Mis
12:00 uur: Koffietafel bij ’t Weverke
13:30 uur: Start van het middagprogramma

Tijdens het middagprogramma zullen er diverse demonstraties plaatsvinden en heb je zelf de mogelijkheid om ook mee te doen. Neem daarom je eigen turnkleding mee. Die kun je aantrekken na de koffietafel. Maar je kunt ook je vrienden en vriendinnen meenemen. Zij mogen ook meedoen en ervaren hoe leuk en uitgebreid turnen is. Zij zijn van harte welkom vanaf 13:30 uur.

Wij hebben in het programma: Acrogym, Freerunnen en keurturnen.

16:30 uur: Einde van het programma
17:00 uur: Frietjes en een snack voor de leden en hun ouders

Om dit programma goed in elkaar te kunnen zetten, is het wel nodig dat jullie aangeven wie er aanwezig zal zijn. Dus geef je op voor 12 september 2022.
Je kunt je opgeven door je bij je leiding in de gymzaal te melden. Mocht je nu al weten wie er met je mee komt vieren dan kun je het aantal personen ook reeds kenbaar maken.

Zorg dat je erbij bent, want het wordt een mooie dag. En vergeet niet je vrienden, neven, nichten etc. uit te nodigen!

Vergelijkbare berichten