Corona maatregelen en status

Beste leden en ouder(s),

De boodschap van onze regering is duidelijk: we moeten allemaal onze contacten beperken om het aantal besmettingen omlaag te krijgen. Dit betekent dat onze gymzaal nog dicht blijft. Helaas kan dus de komende tijd (in ieder geval tot en met dinsdag 2 maart) de training weer niet door gaan. Het is jammer, maar natuurlijk sluiten wij ons aan bij deze nieuwe maatregelen.

We hebben besloten om hier wederom rekening mee te houden bij het innen van de contributie.  De contributie wordt voorlopig niet geïnd. Zodra er weer getraind kan worden, zullen wij communiceren over de contributie.

De jaarlijkse inning van de bondscontributie zal wel gewoon plaatsvinden in januari, omdat de KNGU deze ook gewoon bij onze vereniging int.

Spijtig dat het seizoen voor dit jaar zo een abrupt einde heeft gekregen, maar het is niet anders.. We houden jullie op de hoogte.

Bestuur en trainers Excelsior

Vergelijkbare berichten