Oud-voorzitter Hub Jacobs overleden

Met verslagenheid en groot verdriet hebben we gisteravond kennisgenomen van het overlijden van ons ere-bestuurslid en oud-voorzitter Hub Jacobs in de leeftijd van 88 jaar.

Hub vierde in 2015 nog zijn 70-jarig jubileum bij onze vereniging.

Hij was bestuurslid  in de periode van 1961 tot 1996. Tijdens deze 35 jaar heeft hij  34 jaar als voorzitter een belangrijke rol gespeeld voor Excelsior.

Voor al zijn goede werk ontving hij de zilveren onderscheiding verbonden aan de Orde van Oranje Nassau en de gouden ETS speld.

Hub was een man van de achtergrond waar het kon en als voorzitter op de voorgrond waar het nodig was.

We verliezen in Hub een zeer gewaardeerd lid en goede vriend en wensen de familie heel veel sterkte toe in de komende dagen.

De uitvaart zal plaatsvinden a.s. zaterdag 30 december om 14:00 uur vanuit de kerk in Schimmert.

We willen graag alle leden uitnodigen om deze dienst bij te wonen.