We krijgen regelmatig opmerkingen van leden dat emails die door Excelsior worden gestuurd in de spam terecht komen. Dit is erg vervelend omdat u hierdoor belangrijke berichten kunt mislopen. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat emails door uw emailprovider als veilig worden aangemerkt, maar dit is soms onvoldoende. Op deze pagina staan enkele tips die u kunt gebruiken om voortaan emails wel normaal te kunnen ontvangen.

Stap 1: Log in op https://outlook.live.com op een computer of laptop

Stap 2: Klik op het tandwiel-symbool rechtsboven

Stap 3: Klik op Ongewenste e-mail

Stap 4: Klik op Toevoegen

Stap 5: voer het domein turnclubexcelsior.nl in en druk op Enter

Stap 6: Klik op Opslaan

Email berichten van Excelsior zullen niet meer in de spam geplaatst worden.

Stap 1: Log in op https://mail.google.com op een computer of laptop

Stap 2: Klik op het tandwiel-symbool rechtsboven

Stap 3: Klik op Alle instellingen bekijken

Stap 4: Klik op Filters en geblokkeerde adressen

Stap 5: Klik op Nieuw filter maken

Stap 6: Vul turnclubexcelsior.nl in bij Van. Klik op Filter maken en druk NIET op Enter

Stap 7: Check het vinkje bij Nooit naar Spam sturen en klik op Filter maken

Email berichten van Excelsior zullen niet meer in de spam geplaatst worden.

Maakt u gebruik van een andere emailprovider of werken bovenstaande tips niet in uw geval, neem dan contact op met ict@turnclubexcelsior.nl