Wedstrijden 10 december

Op zondag 10 december turnde bij de dames Luna Thijsen in Horn een voorwedstrijd i.v.m. het Limburgs kampioenschap. In haar categorie Supplement E , poule 1, behaalde ze een fraaie eerste plaats.

Bij de heren turnden zes Excelsiorleden in Weert hun tweede wedstrijd i.v.m. de najaarscompetitie van het district zuid.
In de categorie Instap B behaalde Excelsior samen met Christoffel Venray een tweede plaats. Individueel werd Guus Beckers 1e , Olaf Kopszynski 15e en Pim Stroucken 16e.
In de categorie Pupil C  werd Excelsior samen met Tensor Weert eerste . Individueel werd Tijs Lakens 4e , Tim Engelen 5e en Daan Beckers 18e.