Wedstrijden 19 november

Wat een mooie zondag voor onze vereniging, de eerste wedstrijd van dit seizoen en meteen fantastische resultaten. Bij de jongens waren 6 turners actief, deze jongens hebben in Waalwijk in 2 teams geturnd.

Voor deze jongens was dit de eerste wedstrijd, dus ze vonden het best wel spannend. Onder leiding van de trainers Erwin en Gaston behaalde het team van Guus Beckers, Olaf Kopczynski en Pim Stroucken samen met 2 turners van Christoffel Venray in de categorie Instap B een mooie 3e plek. Ook individueel waren er mooie resultaten. Guus behaalde een 1e plek, Olaf werd 15e en Pim 17e.

Het 2e team bestond uit Tim Engelen, Tijs Lakens en Daan Beckers en turnde samen met 2 turners van Tensor Turnen Weert in de categorie Pupil C. Dit team behaalde maar liefst op de 1e plaats. Ook hier mooie individuele resultaten: Tijs werd 1e, Tim 3e en Daan 15e.

Niet alleen de heren kwamen in actie. Mila Dautzenberg reisde samen met train(st)ers Tessa en Math naar Panningen voor haar eerste wedstrijd. Zij turnde samen met Olympia Schinveld in een team en zij behaalden een prachtige 2e plaats. Ook individueel behaalde Mila een prachtige 2e plaats.

We kunnen dus terugkijken op een succesvol weekend met mooie resultaten. Allemaal van harte proficiat en ga zo door!